OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky (ve smyslu § 1751 zákona č. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v aktuálním znění, dále jen „občanský zákoník“) platí pro nákup v internetovém obchodě Obchůdek u Radky .cz

Ještě než si u nás objednáte zboží, přečtěte si prosím tyto podmínky, objednáním zboží s nimi vyslovujete souhlas. Podmínky vymezují a specifikují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího, upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné.

1. Kontaktní údaje

 

Prodejce a provozovatel internetového obchodu a zodpovědná osoba

 

 

 

 

PROVOZOVATEL OBCHODU:

RADKA KRÁLOVÁ

NA VRŠKU 251

TŘEBOTOV 252 26

IČO:61646075

DIČ:CZ7754100079

Jsme ptátci DPH

Ceny jsou uvedeny včetně DPH 21%

 

Kontakt:

e-mail obchudekuradky@gmail.com

Telefon
721459949 PO – Pá od 8 -17 hod
Mobil
721459949 PO – Pá od 8 -17 hod

(Provozujeme pouze e-shop, na uvedené adrese není kamenná prodejna)

 

 

ŽIVNOSTENSKÝ LIST ZAPSÁN U MĚSTSKÉHO ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU ČERNOŠICE Č.J.513/95

BANKOVNÍ SPOJENÍ 0241715402/0300 (ČSOB)

 

 

Na Vaše dotazy,podměty a objednávky odpovídáme

PO – Čt od 8 -19 hod  email .

Pátek   od 8- 15 hod email .

 

PO --Čt  od  8-17 hod  telefonicky

Pátek    od 8-15 hod teleonicky 

Upozornění pro naše zákazniky:

Vyhrazujeme si právo na zaslání nekompletní objednávky. Může se stát, že bude zboží u dodavatele vyprodané, nechceme vám zbytečně prodlužovat vyřízení vaší objednávky. Chcete-li výslovně zaslat celou objednávku, uvedte to prosím do poznámky při objednávce v tom případě Vás budeme  o tomto zkutku informovat a též se popřípadě domluvíme na změně objednávky.Při vyprodání zboží u dodavatele nebo při změně ceny výrobku bude objednávka z tohoto důvodu stornována. Stanovené ceny zboží jsou včetně DPH a jsou aktuální pouze do vyprodání zásob. Při platbě objednávky převodem, bude rozdíl vrácen zpět na váš účet

 

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník č.89/2012 Sb. ) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů za odeslání zboží . Odesláním objednávky SOUHLASÍTE s našimi obchodními podmínkami

V případě že částku neuhradíte v termínu budeme nuceni přistoupit k jejímu vymáhání právní cestou. V takovémto případě však budeme požadovat též úhradu veškerých nákladů spojených s jejím vymáháním. Dále budete zveřejněni v registru dlužníků a Vaše jméno bude zveřejněno na našich stránkách v sekci DLUŽNÍCI .

 

Lze se odvolat na 14ti denní lhůtu?

Mnoho zákazníků si myslí, že nepřevzetím balíku využívají své spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se však začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží .Nepřevzetí zásilky tedy není odstoupení od kupní smlouvy . .

 

Objednávku lze stornovat do 24hod od uzavření . Stornování objednávky po tomto termínu pouze dle dohody s prodejcem . Storno v případě ,že již objednávka na cestě nebo je zboží připraveno k odeslání nelze .


 

Před nákupem se můžete zaregistrovat pomocí registračního formuláře nebo pomocí odkazu "zaregistrujte se" v pravém horním menu. K přihlášení můžete případně použít Vaše přihlašovací údaje ze serveru Mimibazar.cz. Při dalším nákupu stačí pouze zadat přihlašovací údaje (jméno a Vámi zvolené heslo). Samotná registrace nezavazuje k nákupu. Zboží je též možné nakoupit bez registrace - objednat pře e-mail nebo telefonicky .

 

 


 

Dodací lhůta
Zboží ,které není označeno nápisem SKLADEM nemáme fyzicky na skladě a je nutné ho objednat.Dodací lhůta uvedená u zboží je jen orientační,v případě,že zboží do té uvedené doby potřebujete-na dostupnost se informujte.
Dodací doba je v rozmezí 3-10 dnů,  v případě objednávky zboží s dostupností 14 dní je zboží dodáno do  14-18 pracovních dnů .Není-li zboží k dostání do lhůty 14dnů bude zákazník informován, může se bohužel stát ,že daná věc je vyprodána nebo se již nevyrábí,
Upozorňujeme ,že dodací lhůty jsou počítány jen na pracovní dny!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
.
 
 

2. Všeobecné informace

 

Objednání zboží a potvrzení objednávky Po úspěšném odeslání objednávky Vám budou na Vámi uvedený email doručeny informace o objednávce a případně údaje důležité pro platbu převodem z účtu. Pokud by Vám tento e-mail nedorazil, kontaktujte nás prosím telefonicky na číslo 721/459 949 nebo na e-mail obchudekuradky@gmail.com

Provozní doba e-shopu: pondělí – čtvrtek; od 8.00 do 17.00 hod.  V pátek 8-14hod .V tuto uvedenou dobu jsou vyřizovány a potvrzovány Vaše objednávky a případné dotazy. Objednávky budou potvrzeny a dotazy zodpovězeny nejdéle do do 24 hod. od jejich přijetí. V úvahu se berou pracovní dny (po-čt, 8.00-17.00 hod. , pátek 8-14hod), o víkendech a svátcích se tato doba prodlužuje.

 

Splatnost objednávky je 5 pracovních dnů (platba předem na účet). O odeslání balíčku Vás budeme informovat. Pokud objednávka nebude uhrazena do dne splatnosti tj. do 6 dne, považujeme to za Váš nezájem o zboží předmětné objednávky a ta bude stornována a zboží vráceno zpět do prodeje. To samé platí i pro osobní odběr zboží, které by si měl zákazník vyzvednout do 5ti prac.dnů, poté bude objednávka stornována a zboží vráceno zpět do prodeje.

 

Vyřízení objednávky

 

Vámi objednané zboží zasíláme Českou poštou nejdéle nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do tří pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval .

O odeslání zásilky Vás budeme informovat. V případě, že by již Vámi objednané zboží nebylo na skladě (např. to samé zboží si objedná více zákazníků najednou, před Vámi si ho objednal jiný zákazník na našem druhém e-shopu apod.), budeme Vás ihned informovat na email nebo telefonicky. Předem se za vzniklou situaci omlouváme a děkujeme za pochopení!

 

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech platby:

* platba předem na náš účet (bankovním převodem)

* platba v hotovosti při převzetí (zboží zaslané na dobírku)

* platba v hotovosti (osobní odběr zboží)

 

Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby .

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Prodejce odmítá vyřídit požadavky kupujícího na nestandartní zboží a služby. Také odmítá vyhovět požadavkům na jiné barvy, materiály, velikosti a rozměry, které nejsou standartně u výrobku nabídnuty.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

 

Zboží zasílané na dobírku a opakované zaslání zboží

 

V případě, že si zákazník zásilku zaslanou na dobírku nevyzvedne, nebude mu již zaslán žádný balík touto formou. Pouze pokud objednané zboží uhradí předem na náš účet, a to včetně nákladů za dopravu vzniklých při prvním odeslání jím nepřevzaté dobírky.

 

Převzetí zboží

 

Zákazník nebo příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.

Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce.

 

V případě zjevně poškozené zásilky dopravou nás neprodleně informujte. Takovou zásilku je potřeba reklamovat u dopravce a to nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí, později na tuto reklamaci nebere dopravce zřetel. Zboží může být poškozeno dopravou i přes neporušenost obalu! Zákazník by si měl ve vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat prodejce.

 

3. Doručování zboží

 

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do tří (3) pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do tří dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

 

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručení:

* Česká pošta – balík do ruky 105,-Kč včetně DPH

 

*Česká pošta –balík na poštu 105,- Kč včetně DPH

 

 * Dobírečné 23,-Kč včetně DPH (v případě, že bude objednávka odeslaná zákazníkovi na dobírku, připočítává se k poštovnému dobírečné v uvedené výši)

* Česká pošta – doprava ZDARMA při objednávce zboží nad 3000,-Kč

 

* Osobní odběr zboží – ZDARMA (zboží je možné vyzvednout ve všední dny na naší soukromé adrese uvedené v kontaktech a to pouze po předchozí vzájemné domluvě alespoň den předem)

 

V PŘÍPADĚ CHYBNĚ ZVOLENÉ ČÁSTKY ZA DORUČENÍ / POŠTOVNÉ SI VYHRAZUJEME PRÁVO POŠTOVNÉ UPRAVIT NA SPRÁVNOU ČÁSTKU

 

 

Objednávka může být stornována zasláním e-mailu nebo telefonicky do max. 24 hodin od odeslání objednávky. Toto ujednání neplatí v případě objednávky zaslané formou dobírky, která již byla expedována Stornujte tedy prosím Vaši objednávku včas, než jí odešleme. Pokud je zboží již zaplaceno vracíme peníze zpět v plné výši.

 

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

 

 

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží.

 

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.  Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.

 INFORMUJTE NÁS PROSÍM EMAILEM NEBO TELEFONICKY ,ŽE ZBOŽÍ ZASÍLÁTE ZPĚT !!!!

 Zašleme formulář pro odstoupení od smlouvy uryclíte tak tím vyřízení.

 

V případě zaslání částky na vaši adresu si účtujeme poplatek 40 Kč za poštovní poukázku.

Ustanovení nového občanského zákoníku explicitně uvádí, že „odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal".

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

Výjimky:

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

 

 

Zákazník, který zakoupil zboží skrze e-shop, má 14 dní na jeho kontrolu a ověření, zda mu zakoupený produkt vyhovuje. Během těchto 14 dní od převzetí zboží má zákazník nárok na výpověď kupní smlouvy bez udání důvodu.

 

 

 

 

5. Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

 

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

• bezplatné odstranění vady opravou;

• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

6. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě.

Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace (neuznané reklamace) nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace (v případě vyřizování reklamací do zahraničí, náhradu poštovného společnost nevyplácí)

 

Zboží  zasílejte až po písemné nebo telefonické domluvě ohledně reklamace !!!!

Zašleme reklamační list urychlí se tím vyřízení reklamace.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Zboží na reklamaci neposílejte dobírkou, nebude převzata!

 

Reklemace zboží - křehký balík                                                                                    

Nejpozději do 24 hodin od vyzvednutí zásilky je nutné uplatnit reklamaci na poště, kde jste si balík vyzvedli.  Balík musí být kompletní, tak jak jste ho rozbalili.  Reklamaci rozbitého zboží neuplatňujete u prodejce! 

Veškeré zásilky obsahující křehké zboží jsou označovány značkou Křehké a pečlivě zabaleny, aby se minimalizovala možnost jejich rozbití. Z tohoto důvodu není problém reklamovat rozbité zboží u České pošty, kdy Česká pošta zákazníkovi vrátí zpět peníze za rozbité 

 

7. Ochrana osobních údajů

 

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy.

Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

8. Řešení sporů

 

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů V případě vzniku sporu mezi uživatelem, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a provozovatelem, vyplývajícího z užívání portálu, je uživatel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s provozovatelem, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro uživatele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro uživatele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uživatel poprvé u provozovatele uplatnil nárok, který je předmětem sporu (např. od okamžiku žádosti o vrácení uživatelského poplatku po platném odstoupení uživatele od smlouvy o užívání portálu bez udání důvodu dle čl. 2.1.7. těchto podmínek, pokud je provozovatel v prodlení s jejím vrácením).

Uživatelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s provozovatelem prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s provozovatelem se vztahuje výhradně na spory týkající se služeb užívání portálu, poskytovaných provozovatelem, tedy nikoliv na vzájemné spory mezi uživateli vyplývající z kupních smluv uzavřených prostřednictvím portálu; i takový spor může být řešen mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, pokud je prodávající podnikatelem a kupující spotřebitelem, avšak bez účasti provozovatele.

 

9. Ostatní

 

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem , zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Smlouva a otázky související se řídí českým právem. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.

 

10.Závěrečné ustanovení

 

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.  Smlouva a otázky související se řídí českým právem. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 27. ledna 2016.

UPOZORNĚNÍ: Fotografie zboží použité na našich stránkách podléhají autorským právům (autorskému zákonu) a je zakázáno fotografie jakkoli šířit dále. Jakékoliv použití fotografií zboží bude mít za následek řešení tohoto prohřešku soudní cestou.

 

V PŘÍPADĚ CHYBNĚ ZVOLENÉ ČÁSTKY ZA DORUČENÍ / POŠTOVNÉ SI VYHRAZUJEME PRÁVO POŠTOVNÉ UPRAVIT NA SPRÁVNOU ČÁSTKU

 

 PODMÍNKY PRO UŽITÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ NALEZNETE KE STAŽENÍ ZDE :

 

 

X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
BALÍK DO RUKY
Zboží je zasláno prostřednictvým české pošty jako balík do ruky .Garance doručení již následující pracovní den od jeho podání nejdéle 48hod od podání. Do místa, které kupující uvede ve své objednávce (platí pro celou ČR). Uvádějte telefonní kontakt.
105,00 Kč ZDARMA
BALÍK NA POŠTU
Zboží je zasláno prostřednictvým české pošty jako balík na poštu .Garance doručení již následující pracovní den od jeho podání nejdéle 48hod od podání. Na poštu, kterou kupující uvede ve své objednávce (platí pro celou ČR). Uvádějte telefonní kontakt.
105,00 Kč ZDARMA
OSOBNÍ ODBĚR
V PROVOZOVNĚ TŘEBOTOV 251 ,PSČ 252 26. POUZE PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ NEBO EMAILOVÉ DOHODĚ.PŘIJÍMÁME POUZE BEZHOTOVOSTNÍ PLATBU TEDY PLATBU PŘEDEM PŘEVODEM NA ÚČET .
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Bezhotovostní převod
Platbu provede zákazník převodem na účet 241715402/0300 . Platební údaje obdržíte po dokončení objednávky. Objednávka je odeslána po přijetí platby. Tento způsob platby platí též pro osobní odběry ( z důvodu EET )nelze platit hotově při převzetí . Přijímáme pouze bezhotovostní platbu.!!!!
BEZ POPLATKU
Dobírka
Zboží obdržíte na dobírku, platba celkové ceny objednávky při převzetí balíčku. Pokud nebudete na uvedené adrese zastižen bude balík uložen na Vaší poště. Pokud si balík nevyzvednete a bude nám vrácen, my Vám budeme účtovat náklady na dopravu.. Prosíme o včasné vyzvednutí Vašeho balíku. --------------------------------------------------------------------- Dobírka bude připočtena k částce za dopravu. Platba probíhá při převzetí zboží. Upozornění pro zákazníky: Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacená za zboží dopravci tedy České poště nepohledá EET ( všechny takto přijaté platby, jsou zasílány na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)
30,00 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF